ضایعات و قراضه آهن

خرید و فروش ضایعات آهن در تهران

ضایعات و قراضه آهن

خرید و فروش ضایعات آهن در تهران

  • ۰
  • ۰

مس نقش اساسی در پیشرفت انسان دارد ، از ابزارهای ساده گرفته تا الکترونیک پیچیده. به دلیل قابلیت اصلاح و استفاده مجدد از آن ، انسان تا زمانی که ما روشهای جدیدی برای استفاده از آن ایجاد کرده ایم ، در حال بازیافت مس است.

سرعت سریع این فناوری باعث ایجاد بازار جالب توجه قراضه سیم شده است. یک جریان مداوم از محصولات جدید ، نیاز مس زیادی را به وجود می آورد و قیمت مس حیاط قراضه را به بالاترین دلار نگه می دارد. و استفاده از سیم مسی در شبکه های برق و ارتباطات مدرن و وسایل الکترونیکی ، به دلیل بروزرسانی این سیستم ها و محصولات ، مقدار زیادی قراضه سیم مسی را ایجاد می کند.

با این حال ، همه سیم های مسی یکسان نیستند. مهم است بدانید که انواع ضایعات مسی شما وجود دارد زیرا سیم های مسی از نظر ارزش متفاوت هستند. مرتب کردن با ارزش ترین سیم مسی شما به تضمین بهترین قیمت مس حیاط قراضه کمک می کند.

سیم تمیز

سیم تمیز به طور کلی قیمت بالاتری نسبت به سیم عایق دریافت می کند زیرا وزن آن فقط از مس تشکیل شده است. سیم مسی تمیز به سه دسته سقوط می کند: سیم مس براق روشن ، شماره یک سیم مسی و سیم مسی # 2.

 سیم مس روشن برهنه
سیم مس روشن برهنه با ارزش ترین سیم مسی است. همانطور که از نام آن مشخص شده است ، مس روشن براق دارای رنگ روشن و نارنجی روشن است. برای طبقه بندی به عنوان مس روشن برهنه ، سیم باید 99 درصد مس و کاملاً عاری از پوشش ، خوردگی یا ناخالصی های دیگر باشد. برای واجد شرایط بودن در این طبقه بندی ، سیم باید حداقل 16 سنج باشد.

سیم شماره 1 مس
مفتول شماره 1 مسی ، سیم مسی روشن است که از کیفیت پایین تری برخوردار است ، بنابراین قیمت مس حیاط ضایعات آن کمتر از سیم درجه بندی شده به عنوان مس روشن براق خواهد بود. این سیم به همان رنگ روشن و حداقل 16 لایه روشن است ، اما دارای خوردگی کمی یا لکه های پوشش است.

سیم مسی شماره 2
سیم مسی شماره 2 سومین سیم با ارزش مس تمیز است. این سیم مسی بدون آلیاژ است ، دارای حداقل 94 درصد خالص است و ممکن است دارای روکش یا پوسته باشد. گاهی اوقات با مس روشن برهنه اشتباه گرفته می شود ، اما رنگ نارنجی تیره یا مایل به قرمز دارد. سیم مسی روشن و خمیده که کمتر از 16 متر است نیز به عنوان سیم مسی شماره 2 درجه بندی شده است. اگر سیم با سایر فلزات آلیاژی شود ، آن را به زیر سیم مس شماره 2 درجه بندی می کنیم.

عایق سیم مس

وقتی سیم مسی عایق بندی می شود ، واقعاً درون آن است که به حساب می آید. برخی از افراد برای به دست آوردن بهترین قیمت مس حیاط قراضه ، نوار قراضه سیم عایق را انتخاب می کنند. با این حال ، این مرحله همیشه ضروری یا مقرون به صرفه نیست ، زیرا بسیاری از بازیگران فلز برای سیم مس عایق پرداخت می کنند. گرچه قیمت پرداخت شده به درجه مس داخل می رسد ، دانستن انواع عایق سیم شما می تواند به شما کمک کند بهترین بار را برای بار خود بدست آورید.

THHN
THHN که به آن سیم اسپاگتی یا سیم 10 تا 14 نیز گفته می شود ، دارای سیم مسی خالص در داخل عایق است. اگر سیم مسی درون آن رنگ روشن و براق 16 عیار یا بیشتر داشته باشد ، این معمولاً به عنوان سیم مسی عایق شماره 1 درجه بندی می شود.

Romex® Wire
Romex®wire سیم مسی را با دو پوشش عایق بندی می کند و این سیم را به حالت کار بیشتری می کند. عایق مضاعف نیز باعث افزایش وزن می شود ، بنابراین این سیم ها به طور کلی قیمت حیاط قراضه پایین تری از THHN خواهند داشت ، حتی اگر سیم مسی دارای رنگ روشن و براق باشد.

 سیم از راه دور

ضایعات آهن
خطوط تلفن و داده ممکن است شامل سیم مسی عایق باشد. این خطوط معمولاً حاوی سیمهایی کمتر از 16 سنج هستند و سیم مس عایق شماره 2 محسوب می شوند. این سیم ها معمولاً قیمت پایین تری نسبت به THHN یا Romex®Wire دارند.

یک Copper Wire Scrap Pro باشید
وقتی حمل و نقل قراضه خود را به حیاط می آورید ، به یاد داشته باشید که قیمت پیشنهادی شما بر اساس کالای کمترین ارزش در شمع شما خواهد بود. جدا کردن سیم مسی به شما کمک می کند تا پیشنهاد بهتری کسب کنید.

آماده تبدیل ضایعات سیم مسی خود به پول نقد هستید؟ با ما در گاردنر فلزات تماس بگیرید. ما همیشه خوشحال می شویم که گزارشی را برای ضایعات شما ارائه دهیم ، به سؤالات مربوط به انواع قراضه بازیافت شده ما پاسخ دهیم و درباره خدمات وانت ما به اشتراک بگذاریم

  • ۹۹/۰۲/۲۱
  • ali raha

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی