ضایعات و قراضه آهن

خرید و فروش ضایعات آهن در تهران

ضایعات و قراضه آهن

خرید و فروش ضایعات آهن در تهران

  • ۰
  • ۰

نه تنها یک فلز قابل بازیافت ، بلکه دارای بالاترین میزان بازیافت از کلیه مواد معمولی است که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع ، اکنون بیشتر سرب از طریق بازیافت نسبت به معدن تولید می شود.

با داشتن خصوصیات ذاتی مانند نرمی و قابلیت انعطاف پذیری ، آن را بسیار با ارزش و قابل استفاده در طیف گسترده ای از برنامه ها ، سرب منجر به استفاده مجدد از آن می شود. سرب بازیافتی از نظر کیفیت هیچ تفاوتی با فلز تازه تولید شده ندارد و اغلب می توان بدون محدودیت از آن استفاده مجدد کرد. علاوه بر این ، محصولات مبتنی بر سرب به راحتی شناسایی می شوند و این امکان را فراهم می آورند تا یک روند جمع آوری و بازیافت نسبتاً ساده را داشته باشند.

در نتیجه ، افزایش تقاضا برای سرب دست دوم از رشد صنعت بازیافت سالم در انگلیس طی سالهای اخیر حمایت کرده است.

آیا باتری ها قابل بازیافت هستند؟
تقریباً 85٪ سرب مورد استفاده امروزه در باتری ها (اغلب باتری های اسید سرب) یافت می شود ، که همه این مواد قابل بازیابی و بازیافت برای استفاده در محصولات جدید است.

دفع باتری در حال حاضر منطقه ای بسیار تنظیم شده است که کنترل های سختی بر جدایی آنها از جریان زباله خانگی و محل های دفن زباله تأکید می کند. این امر به این دلیل است که باتری ها هنگام پوسیدگی یا سوزاندن زباله های دیگر ، می توانند مواد شیمیایی مضر (مانند جیوه ، کادمیوم و سرب) را به محیط محلی نشت کنند.

چرا باتری ها را بازیابی می کنیم؟
و همچنین کاهش آلودگی که می تواند به مردم ، حیوانات و محیط وسیع آسیب برساند ، برای باتری های بازیافت مزایای تجاری زیادی دارد.

مهمتر از همه: سرب یک منبع محدود است ، یک ماده طبیعی است که فقط با هزینه قابل توجهی می تواند استخراج شود - از نظر مالی و محیطی. کمترین چیزی را برای دفن یا سوزاندن چنین منابع با ارزش بسیار اقتصادی نیست.

با وجود هر باتری امکان استفاده مجدد در یک محصول جدید ، اکنون تخمین زده می شود که تقریبا 74٪ از کل سرب مورد استفاده در ایالات متحده و اروپا از طریق فرآیندهای بازیافت تولید می شود.

قانون انگلستان همچنین تولید کنندگان و توزیع کنندگان را ملزم به اطمینان از جمع آوری و استفاده مجدد باتری ها در هر کجا ممکن است با عدم رعایت احتمالات در نتیجه مجازات های مالی عنوان می کند.

از کجا به فروش و بازیافت سرب قراضه خود را
با تعهدات قانونی پیرامون بازیافت تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی زباله (WEEE) ، باتری های استفاده شده اغلب در طیف وسیعی از مکان ها جمع آوری می شوند. اینها شامل سطل های جمع آوری در فروشگاه ها و سوپر مارکت ها ، سالن های شهر ، کتابخانه ها و / یا مدارس و همچنین مراکز خاص بازیافت زباله خانگی است.

در سایر موارد ، ضایعات آهن (مانند لوله های سرب) و باتری های قابل بازیافت باید به یک مرکز تصویب شده مجاز تصویب (AATF) و / یا اپراتور تصفیه باتری (ABTO) تایید شده منتقل شوند. فقط این سازمان ها مجاز به بازیابی ، تصفیه و بازیافت الکترونیک زباله هستند. به همین ترتیب ، فروشندگان ضایعات آهن باید علاوه بر مجوز صادر شده توسط دولت محلی ، با اخذ گواهی انطباق ، انطباق و صلاحیت خود را با آیین نامه ضایعات اتحادیه اروپا ثابت کنند. هر شرکتی که بدون این گواهینامه ها تجارت کند می تواند در صورت کشف جریمه تا 5000 پوند جریمه شود.

این قانون همچنین بیان می دارد که پرداخت نقدی قراضه غیرقانونی است - هرگونه انتقال قراضه آهن باید از طریق چک یا انتقال الکترونیکی بانکی ، منحصراً پرداخت شود.

  • ۹۹/۰۱/۱۸
  • ali raha

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی