ضایعات و قراضه آهن

خرید و فروش ضایعات آهن در تهران

ضایعات و قراضه آهن

خرید و فروش ضایعات آهن در تهران

  • ۰
  • ۰

یکی از مهمترین مزایای بازیافت ضایعات آهن ، نگه داشتن این فلزات و مواد شیمیایی سمی در داخل آنها ، از محل دفن زباله هاست. بنابراین چگونه از قراضه برای تولید محصولات جدید استفاده مجدد شده است؟

اما فراتر از مزایای زیست محیطی ، مهم است که افراد ، خانواده ها و مشاغل بیشتری را به بازیافت هرگونه کالای ناخواسته ای که از فلز ساخته شده تشویق کند ، زیرا بازیافت ضایعات فلز حس اقتصادی خوبی دارد. این ماده نقش مهمی در "اقتصاد دایره ای" دارد و فلز قراضه یکی از مواد اساسی است که می تواند در مصارف جدید اصلاح شود.

گزینه های استفاده مجدد زیادی برای قراضه وجود دارد. آنچه که به نظر می رسد ناخواسته است ، می تواند دوباره و دوباره مورد استفاده قرار گیرد تا چیز جدیدی را ایجاد کند ، که هزینه تولید آن محصولات را پایین می آورد.

چگونه از قراضه فلزی برای ساخت محصولات جدید استفاده می شود
 چگونه از قراضه برای ساخت محصولات جدید استفاده مجدد شده است

اگر اجناس قدیمی در اطراف خانه خود دارید که دیگر نمی خواهید آن را حاوی فلز کنید ، آنها را بیرون نریزید. واقعیت این است که ، امروز بین تولید کنندگان فلزات قراضه مانند آلومینیوم ، مس ، فولاد ، برنج و آهن تقاضا زیاد است. این فلزات می توانند بارها و بارها با موفقیت بازیافت و دوباره مورد استفاده قرار گیرند تا محصولات جدید و با اهداف متنوعی از جمله محصولاتی که در خانه ها ، دفاتر ما و در صنایع تولیدی و ساختمانی به کار می روند ، مورد استفاده قرار گیرند.

ساخت و ساز
صنعت ساخت و ساز به طور گسترده ای از آهن قراضه و فلزات آلومینیومی در طیف گسترده ای از پروژه ها از جمله ساخت جاده ها و پل ها استفاده می کند. ضایعات غالباً برای تهیه مجموعه ای از مصالح ساختمانی مختلف نیز استفاده می شود.

حمل و نقل
قراضه فلزی برای تولید حالت های حمل و نقل ، از اتومبیل تا هواپیما و کشتی استفاده می شود.

ساخت
مصالح ساختمانی و صنعتی زیادی برای قراضه وجود دارد. بسیاری از موارد متداول تولید شده از غلظت بالایی از قراضه استفاده می کنند و ظروف صنعتی که مورد استفاده بسیاری از شرکت ها قرار می گیرند نیز از ضایعات فلزی ساخته می شوند.

همین مورد در مورد ظروف حمل و نقل نیز صادق است که فراتر از حمل و نقل کالا کاربردهای زیادی دارند. این ظروف عظیم همچنین در پروژه های ساخت و ساز تجاری مانند مجتمع های اداری و ساختمانهای مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند و حتی از آنها برای ساخت یک فروشگاه قابل حمل استفاده می شود که می تواند از یک مکان به مکان دیگر منتقل شود.

بسته بندی
هنگامی که از فروشگاه مواد غذایی محلی خود بازدید می کنید ، به خاطر داشته باشید که آلومینیوم و فولاد بازیافت شده معمولاً به عنوان بسته بندی مواد غذایی جدید مورد استفاده مجدد قرار می گیرند. بیشتر کنسروها حاوی فلز بازیافتی هستند و بیش از چند مورد از مواد 100٪ بازیافت شده ساخته می شوند.

در واقع ، فقط چند ماه طول می کشد تا قراضه بازیافت شده دوباره در قفسه های مواد غذایی ظاهر شود. این یک استفاده بسیار اقتصادی و کارآمد از فلزات بازیافتی است.

مبلمان خانگی
به احتمال زیاد خانه شما حاوی موارد فلزی بسیار بیشتری از آن چیزی است که شما می دانید ، و احتمالاً این است که از آهن قراضه برای تهیه تعداد زیادی از آنها استفاده شده است. این می تواند شامل لوازم ، مبلمان ، وسایل ، نورپردازی و بام فلزی باشد که اغلب به طور کامل از فلزات بازیافت ساخته شده است.

بسیاری از مبلمان فلزی - جداول ، لامپ ها ، صندلی ها - از فلزات بازیافت شده به دلیل ماندگاری آن ساخته شده اند. کابینت پرونده ، ابزار حیاط و حتی یک مینی میله نورد از قراضه بازیافت شده ساخته شده است.

 

 

چرا استفاده مجدد از قراضه مهم است؟
استفاده مجدد از فلز

استفاده مجدد از آهن قراضه مزایای زیست محیطی بسیار زیادی را به همراه دارد زیرا باعث می شود تا ضایعات از محل دفن زباله ها دفع نشود ، جایی که مواد شیمیایی سمی موجود در آن مانند جیوه و سرب می توانند به داخل خاک و آب نفوذ کرده و آنها را آلوده کنند.

بازیافت ضایعات همچنین به حفظ منابع طبیعی ما کمک می کند. اگر سازندگان این فلزات را برای استفاده مجدد بازیافت نکرده اند ، به فلزات جدیدی نیاز دارند که پس از استخراج سنگ معدن بکر ایجاد شده اند.

امروزه عمل پالایش فلز پیچیده تر شده است و فلزات قراضه دارای نقطه ذوب کمتری نسبت به سنگ معدن یا فلزات باکره هستند ، بنابراین انرژی کمتری برای فرآیند بازیافت استفاده می شود. این همچنین بدان معنی است که ما نیازی به ایجاد مزاحمت در زمین هایی که در آن می توان سنگ معدن باکره را با استخراج آن یافت نشد ، مختل کرد.

استفاده مجدد از آهن قراضه در بسیاری از صنایع مزایای عمده زیست محیطی را به همراه دارد ، زیرا نیاز به استخراج منابع طبیعی را که به سرعت کمبود می شوند به حداقل می رساند. و ضایعات فلزی ، فولاد ضد زنگ و فلز مس قابل بازیافت از طریق فرآیندی که شامل یک کوره انفجار و برگشت دهنده می شود ، به محصولات با کیفیت بالاتر تبدیل می شوند.

به عنوان مثال ، فلز قراضه آلومینیوم می تواند در دمای پایین تر از آلومینیوم فلز بکر ذوب شود ، به این معنی که فرآیند بازیافت از انرژی به مراتب کمتری استفاده می کند. این از محیط ما محافظت می کند.

علاوه بر این ، پیشرفت های فن آوری در پالایش فلز به معنای ضایعات فلز می تواند قوی تر از گذشته باشد ، بنابراین بیشتر طول می کشد. این به تولید کنندگان این امکان را می دهد تا محصولات با کیفیت بالاتر تولید کنند.

به عنوان مثال مس کاربردهای بی حد و حصر دارد و یک کالای قراضه با ارزش است. از آهن قراضه برای تصفیه فاضلاب صنعتی استفاده می شود ، جایی که آهن قراضه برای جذب ، تخریب و سم زدایی ترکیبات سمی مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده مجدد از فلز بازیافت شده به میزان قابل توجهی به اقتصاد کشور افزوده است. بازیافت مواد لازم را می دهد که زمانی زباله محسوب می شدند و آنها را به مواد اولیه با ارزش افزوده تبدیل می کنند.

جمع آوری ، پردازش ، تولید مجدد و فروش فلزات بازیافتی با پایین آوردن هزینه تولید محصولات ، اقتصاد را رونق می دهد ، پس اندازهایی که می تواند در قالب قیمت پایین تر به مصرف کنندگان منتقل شود.

صنعت بازیافت فلزات قراضه ضمن ایجاد میلیاردها درامد سالانه و درآمدهای مالیاتی به صورت سالانه ، ده‌ها هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می کند.

صنعت بازیافت همچنان قوی است زیرا بازارهای محلی زیادی برای فلزات بازیافت شده وجود دارد. تقاضای زیادی برای فلزات بازیافت شده وجود دارد که انتظار می رود این صنعت در حال رشد باشد. اقتصاد ما به دلیل شغل هایی که ارائه می دهد ، پشتیبانی از پایه تولید دولت و سایر بخش های اقتصادی و درآمد مالیاتی که به ایالت ها و دولت های محلی می رود ، به طور قابل توجهی از این صنعت بهره مند می شود.

استفاده مجدد از قراضه
مزایای اقتصادی بازیافت ضایعات فلز آشکار است. انتظار می رود که بازیافت آهن قراضه تولید همزمان با کاهش میزان قراضه موجود در محل های دفن زباله ، تولید بیشتری را ادامه دهد.

با یک اقتصاد جهانی پررونق ، می توان انتظار داشت که سرمایه گذاری های خصوصی و دولتی بیشتر در همه چیز از بهبود زیرساخت های شهری گرفته تا ساخت ساختمان های جدید باشد. این امر نیاز به فلزات بیشتر را افزایش می دهد ، به همین دلیل نیاز به مصرف کنندگان و مشاغل بیشتری وجود دارد تا قراضه مورد استفاده خود را به یک شرکت باتجربه مانند GLE Scrap Metal که پردازش و بازیافت مناسب از محیط زیست و بازیافت تمام فلزات پایه و گرانبها دارد ، منتقل کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • ۹۸/۱۱/۱۶
  • ali raha

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی