ضایعات و قراضه آهن

خرید و فروش ضایعات آهن در تهران

ضایعات و قراضه آهن

خرید و فروش ضایعات آهن در تهران

  • ۰
  • ۰

سارا داوس در مورد همه موارد مربوط به بازیافت برای Wastecycle Ltd می نویسد. Wastecycle یک شرکت پیشرو در زمینه مدیریت پسماند و شرکت بازیافت فلزات آهنی و غیر آهنی است که به سیاست زباله های زباله خود متعهد به زباله های صفر خود هستند. در اینجا ، سارا ما را از طریق استفاده های متفاوتی از فلز عبور می دهد.

بسیاری از فلزهایی که ما استفاده می کنیم از روی زمین می آید و هنگامی که ما به عنوان بخشی از دفن زباله با آن کار را تمام کردیم مستقیم به زمین باز می گردد. در مرحله اول مقدار زیادی انرژی برای استخراج آن استفاده می شود ، بنابراین چرا ما در بازیافت فلز سرمایه گذاری نمی کنیم و به جای پرتاب آن به محل دفن زباله از آنچه قبلاً داشتیم استفاده کنیم؟

براساس آمار اتحادیه اروپا ، استفاده از مواد بازیافتی ، از جمله فلزات ، به جای استخراج یا ایجاد موارد جدید ، میزان انتشار CO2 را 200 میلیون تن در سال کاهش می دهد. به این میزان کاهش 86 درصدی آلودگی هوا و کاهش 76 درصدی آلودگی آب را نیز اضافه کنید. در واقع ، آهن قراضه حتی می تواند برای سم زدایی از پسماندهای صنعتی استفاده شود.

استفاده مجدد از آهن قراضه به ایجاد و تأکید بر اقتصاد مدور کمک می کند ، جایی که می توانیم از مزایای فلزاتی که قبلاً بارها استخراج شده اند استفاده کنیم.

موارد بسیاری برای آهن قراضه وجود دارد و فواید آن برای اقتصاد و محیط بازیافت آن از فرایند بعضی اوقات دشوار جداسازی انواع مختلف فلزات در طی فرآیند بازیافت بیشتر است.

 

از انرژی کمتری استفاده کنید
فلز قراضه برای ذوب نیاز به دمای بسیار پایین تری دارد ، و هم هزینه های اقتصادی و هم محیط زیست را کاهش می دهد. حتی می توان از فلز قوی تر از آنچه در ابتدا ساخته شده بود ، استفاده کرد و این اجازه می دهد محصولات بیشتر عمر کنند. استفاده از کوره الکتریکی قوس الکتریکی ، که تقریباً از فولاد قراضه تقریباً 100٪ تغذیه می شود ، آن را برای استفاده در محصولاتی مانند تیرهای سازه ، قوی تر و بادوام تر می کند.

استفاده بیشتر از فلز استفاده می شود
فلزات بازیافتی عنصر اصلی صنعت حمل و نقل است ، به این معنی که شما به معنای واقعی کلمه می توانید "با فلز قراضه" بروید ". آنها در ساخت جاده ها و مسیرها و همچنین برای وسایل نقلیه ای که از آنها استفاده می شود استفاده می شود.

اتومبیل ها بازیافت ترین محصول فلزی هستند که میلیون ها میلیون سال به پایان عمر خود می رسند. در نتیجه تبلیغات ، عموم مردم به طور فزاینده ای از ارزش وسایل قراضه آنها آگاه می شوند. این باعث شده صنعت قراضه نیرو بخورد و چه برای منافع اقتصادی باشد و چه برای آرامش محیط زیست ، نتیجه همان است ، وسایل نقلیه بیشتری بازیافت می شوند. فولاد موجود در اتومبیل قبل از ذوب شدن و استفاده مجدد از مواد دیگر جدا شده و خرد شده است. حدود 25 درصد بدنه خودرو از فلز بازیافت ساخته شده است ، اما این درصد هنوز هم می تواند بیشتر باشد.

فلز بازیافتی در سایر حالت های حمل و نقل نیز استفاده می شود. آهنگ های قطار تا حد زیادی از فولاد قابل استفاده مجدد ساخته می شوند که به دلیل افزایش قدرت بالقوه آن بسیار مفید است.

هواپیماها به دلیل نیاز به سبک بودن ، از آلومینیوم استفاده می کنند نه از فولاد. قوطی های قلع از همان ماده ساخته شده اند و بخش بزرگی از آلومینیوم بازیافت شده را تشکیل می دهند. سودا می تواند اگر بازیافت شود ، سفر به سراسر جهان به عنوان بخشی از هواپیمای مسافربری یا هواپیمای جنگنده می تواند آینده هیجان انگیزی را پیش روی خود داشته باشد!

مبلمان خانگی
مبلمان فلزی اغلب از فلزات بازیافت شده ساخته می شوند. این فلز را می توان ذوب کرد و دوباره از آن استفاده کرد تا گویی جدید باشد. با این حال ، مبلمان ساخته شده از قراضه به شکل قبلی خود رواج پیدا می کند و می تواند جالبترین قطعات را بسازد. میزهای بالای میز با استفاده از صورت های ساعت بزرگ ، صندلی هایی که از خلال اتومبیل و سینه های ساخته شده از درب هواپیما ساخته شده اند ، نمونه های مهیج از مبلمان قابل بازیافت هستند.

اثر هنری
قراضه آهن همیشه لازم نیست برای اهداف صنعتی یا تولیدی مورد استفاده قرار گیرد. برخی از افراد دوست دارند با فلز قدیمی خلاقیت پیدا کنند و ترانسفورماتورهایی با اندازه زندگی ، انواع مجسمه ها ، مدل های تزئینی و آویزهای دیواری ایجاد کنند. افراد و هنرمندان به طور یکسان برای تزئین خانه های خود از فلز بازیافت شده استفاده می کنند و حتی می توانند آثار ارزشمند هنری را نیز به فروش برسانند.

با پیشرفت صنعت بازیافت فلز ، من مطمئن هستم که در آینده کاربردهای بیشتری برای آهن قراضه نیز پیدا می شود. بنابراین ، قبل از پرتاب آن قوطی قلع در سطل ، به زندگی آینده ای که ممکن است داشته باشد فکر کنید و به جای آن ، بازیافت را انتخاب کنید!

  • ۹۸/۱۲/۱۸
  • ali raha

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی